Efter Tiden
En absurd og tragikomisk fortælling om at holde fast i normaliteten - men med neglene
En absurd og tragikomisk fortælling om at holde fast i normaliteten - men med neglene
Det er kunst når det for mig er bedst
WRDSMTH
og mest vedkommende
En lille, absurd perle af en teaterforestilling!
Morten Buckhøj
Et absurd, morsomt og tankevækkende setup
Kulturtid
– skræmmende tæt på det moderne menneske
Imponerende klar i sit mangefacetterede sigte
Kulturkupéen
Et dommedagsscenarie der med absurditetens blanke vægge gør ekstra ondt
Sceneblog
Særdeles skarpt skrevet og iscenesat
Ungt Teaterblod
Det er scary shit og intelligent komedie
KOP Kultur
Det er sjovt. Der er komik i overdrivelsen. Tragedien lurer i absurditeten.
POV International
I vor tid vader man hen over sine medmennesker
Frederiksborg Amts Avis
Det er sjovt, fordi det er så uhyggeligt. Det er uhyggeligt, fordi det er så sandt.
Berlingske
Absurd, skræmmende og komisk forestilling
JP
Absolut et vellykket stykke ny dansk dramatik
Den 4. Væg
Tina Gylling Mortensen er nærmest frygtindgydende morsom som den sygeligt narcissistiske (D)orte Madsen
CPH Culture
En underfundig perle om livet og verden, når det hele smuldrer
En tur i Kulturland
Han er blevet spurgt om, han vil donere sin nyre til en fyr, der hedder Carsten. Det vil han egentlig ikke, men han kan kun sige nej på kinesisk.
Hun kæmper med sproget. Det er begyndt at gå i opløsning, ligesom hendes liv. Og det eneste, der vil kunne hjælpe er en menneskehund. Det er hun sikker på.
Han elsker at feste. Det siger han i hvert fald til sig selv. Også da han opdager, at han er det eneste menneske til festen.
Det hele starter dog med, at hun indser, at et af verdens største problemer faktisk er hende selv. Men hvad stiller man op med det?
Efter Tiden er en underfundig forestilling om mennesker, der gør, hvad de kan i et samfund, hvor himlen smuldrer og intet helt er, som det plejer. Det er absurd, sort og dybt genkendeligt teater om dem, vi er – og dem vi måske er på vej til at blive. En tragikomisk fortælling om at holde fast i normaliteten – men med neglene.
Med:
Josephine Park
Ole Boisen
Tina Gylling Mortensen
Paw Henriksen
Manuskript og instruktion: Kirstine K. Høgsbro
Scenografi: Maja Ravn
Lysdesign: Sonja Lea
Lyddesign: Weronika Andersen
Samproduktion mellem Kirstine K. Høgsbro og Teater Grob støttet af Statens Kunstfonds Scenekunstudvalg, Københavns Kommune og Wilhelm Hansen Fonden